achtergrond

Voting

Volgers

donderdag 17 juni 2010

Geldzakje


Goedemorgen,
Nog even snel een berichtje voordat mijn kleindochter komt.
Weer eens een andere verjaardagskaart. Ik vind het zelf een leuk idee om op deze manier iemand geld te geven voor zijn verjaardag.
Stempel is van Mo Monning.
Papier ( het gaat haast vervelend worden) maar ook weer uit Amerika.
Ik moet eerlijk zijn dat ik er door mijn buurvrouw op attent werd gemaakt hoe mooi papier dit is.

Verder wens ik iedereen een geweldige mooie en zonnige dag toe.

Groetjes Wil

3 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Wil,leuke stempel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wil,hij i leuk geworden.
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve mama,

    Ik heb speciaal een profiel aangemaakt om te kunnen reageren op je mooie kaartjes, ze zijn echt schitterend! Ben trots op je!

    Dikke kus van Joyce

    BeantwoordenVerwijderen