achtergrond

Voting

Volgers

zaterdag 5 mei 2012

Even de Big shot uitgeprobeerd.

Goedemorgen lieve volgers,
Ten eerste natuurlijk mijn nieuwe volgers van harte welkom. Afgelopen maandag hebben Jopie en ik niet samen kunnen knutselen doo0rdat het koninginnedag was. Dus heb ik zelf van de week twee kaartjes kunnen maken. Om zeker ook mijn Big Shot uit te proberen. Dus wat rubber gehaald en daar wat figuurtjes uitgesneden. dat gaat echt super.
Dus natuurlijk ben ik weer zeer benieuwd wat jullie ervan vinden.


 Van dit kaartje heb ik dan ook de binnenkant gedaan.
Verder wens ik iedereen een heel fijn en gezellig weekend.

Lieve groetjes Wil

28 opmerkingen:

  1. Hallo Willie,wat zijn ze weer mooi vooral de laatste is grappig.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi lieverd,
    Ja geweldig leuk geworden je kaartjes en fijn dat je zo in je nopjes bent met je bigshot. Wat een schattige stempel op je 2e kaartje nou tot maandag weer.
    dikke kus jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hay Will,
    Ik zag je langs komen hoppen bij mij, en dacht ik spring even binnen bij will. Je maakt ook heel leuke dingen, en vooral .... je weddenschapkaartje vind ik om te gieren!!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaartjes Wil.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o dat heb je super gedaan wil. weer mooie kaartjes.
    leuk zo met die foam.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaartjes heb je gemaakt, vooral de onderste,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wil,

    dat ziet er vrolijk uit, die bovenste!
    De onderste vind ik heel erg leuk! Wat en geinige stempel! EN leuk dat je de binnenkant ook hebt gedaan.
    Groetjes en een fijn weekend
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wil, ben via via op je blog gekomen. Wat een mooie kaartjes maak je, ik ga je dan ook volgen!!
    Fijn weekend!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Wil,
    wat leuk die kaart met die mooie figuurtjes!
    ja ik ben ook helemaal weg van de Big-Shot,
    het draait heel makkelijk he!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf effect zo met die uitgestanste rubber figuurtjes! Je tweede kaartje vind ik ook erg leuk! Veel plezier met het verder uittesten van je Big Shot!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel leuk hoor je kaartjes
    en ik kan mijn big shot ook niet missen hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wel eens iets anders dan met papier ik vindt ze alle 2 wel geinig
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wil zien er weer heel leuk uit!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er super leuk uit Willie.
    Echt geweldig.
    Veel plezier met je Big shot.
    Heb verder een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat prachtig kaartjes
    Veel plezier met je big shot
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je Big Shot is een schot in de roos zo te zien Wil, enige kaartjes!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaartjes zijn dit.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 2 heel mooie kaartjes!!
    veel plezier met je BS, maar zo te zien gaat dat helemaal goed komen!!

    groetjes Gerja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma

    Schitterende kaarten.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja, fijn ding, hè??
    Je kaartjes zien er top uit, Wil! Ook de binnenkant gedaan, mooi afgewerkt!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hallo Wil,
    leuk dat je zo spontaan volger bent geworden.
    en ik kijk even rond op je blog, leuke kaarten heb je gemaakt. die met de bigshot zijn ook leuk!!
    maar één kaart viel mij wel een beetje op...hihi.. ongelooflijk dat je DIE hebt gemaakt, tja een weddenschap...haha...dat je überhaupt die stempel/digi in je bezit hebt. dat was zeker de weddenschap en heeft die weddenschap nog wat opgeleverd?? hihi.
    succes!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi wil,

    Hier ben ik dan :-) kom gezellig op je blog kijken
    wat eenleuke collectie.
    Je hebt er een volger bij.

    Tot kijks grt. Tonny.

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wil.
    O zo leuk dat jij op mijn blog langskwam, dus nieuwsgierig als ik ben gelijk maar bij jou gaan kijken (ben net terug van vakantie dus het duurde even iets langer. Wat een leuke lieve en ondeugende;-) kaarten maak jij. Je hebt er een volger bij hoor!!
    Groetjes
    Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schatjes! Heel mooi.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Maybe you’ve talked about incorporating several video lessons to your posts to maintain the readers extra amused? I merely learn all over the country document and it appeared to be good thanks with the share
    Best Cccam Server | Cardsharing Server | Best cardsharing

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Generally I like to and get my mix of Vitamin E from pills. While I would prefer to via a good meal plan it can be even more difficult to at times.
    Top Ten Web Hosting Revi5ews

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Generally I like to and get my mix of Vitamin E from pills. While I would prefer to via a good meal plan it can be even more difficult to at times.
    Top Ten Web Hosting Revi5ews

    BeantwoordenVerwijderen